7/31/2014

SUMMER IN THE BALANCE

Dnes vám chci ukázat další s letních příjemných šatů s originálním designem. Miluji věci se zvířecím potiskem, což dokazuje i moje skříň, ve které najde např. sukni s tygříky, triko s jeleny nebo sloní silonky. Na šatech s vážkami se mi líbí, že je na první pohled nepoznáte. Objednala jsem si je z Nejleginy.cz. Pokud se chystáte na dovolenou a hledáte šaty na pláž, rozhodně si vyberete. V nákupních centrem je oblečení po výprodejích přebrané, ale na Nejleginy je stále velký výběr a k tomu i rychlé dodání!

Mimochodem k šatům jsem využila baleríny, které jsem si dovezla z Londýna a pořád jsem nevěděla k čemu si je vzít.

Máte rádi zvířecí potisky? Jaké šaty jste si letos v létě oblíbily?








4 komentáře:

  1. Ty šaty jsou úžasné !!! Chcilku jsem koukala co je to za vzor. Ale vážky vedou !! =)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší! a máš teď super barvu vlasů! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Lovely outfit
    XoXo
    All the best
    Cassie Fashion
    http://cassie2fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat