9/23/2014

ARCOLOR

Dnes vám chci představit jeden módní projekt, kterého jsem se částečně zúčastnila. Jedná se o festival mladé módy Arcolor. Oslovily mne jak přednášky tak fashion show. Na fashion show jsem poznala Ing. Kláru Haunerovou z ateliéru Clarisse, upřímně mne mrzelo, když přednášky končily. U přednášky od českého grafika Jaroslava Novotného mne zaujaly grafické studia zabývající se módou, hlavně protože jsem sama vystudovala grafický design. Ráda bych ještě dodala, že hlavním účelem je přestavení mladých návrhářů a v pop-up obchodě můžete vidět i mladé začínající designéry. A nyní malé ochutnávka z páteční fashion show. 









1 komentář:

  1. Oranžovo červená, nebo oranžovo růžová kombi je super. Je to jedno, protože stíny foťáku zachytily obě barvy a v té kombinaci by dobře vypadalo oboje.

    OdpovědětVymazat