9/25/2015

CRAZY

Dnes jsem si připravila outfit, kde je hlavním kouskem sukně, kterou jste již mohli vidět zde, tentokrát je outfit úplně v jiném stylu. Už nepracuji v kanceláři, takže mohu více popustit uzdu své fantazii a nechodit jen elegantně, ale nebojte příští článek je o fashion show a dress codu na tyto akce. Také mám připraveno ještě několik letní outfitů, o kterých si myslím, že jsou vhodné i na podzim.

Také Vás tento outfit baví?

P.S. Brzy tu budou výsledky Giveaway!

Sukně: Nejleginy.cz
Boty: Converse
Body, svetr: H&M
Kabelka: New Yorker
Kšiltovka: Gate
Rtěnka: Primark












5 komentářů:

  1. Parádní outfity :) za mě se mi ale víc líbí ten druhý :) Cappuccino Lover

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný úsměv a verze s cropp světem se mi líbí víc.

    OdpovědětVymazat
  3. Skvelý outfit. Sukňa je krásna :)

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. tohle je moc super! sluší ti to! Jen škoda výběru lokality...to ty fotky trochu kazi.
    Style by Eliza

    OdpovědětVymazat