10/24/2015

LONG/BLACK/WHITE

Tuto sukni jsem pořídila včera ve výprodeji cca za 300 Kč a měla jsem štěstí a hned mi jí dnes Honza vyfotografoval, mimochodem Vám Honzu brzy ukážu v jednom příspěvku. Zase je pár krásných teplých dní a tak jsem využila tuto příležitost a vyrazila jsem ven jet tak v teplém svetru. Jinak sukně u mne zabodovala hned z několika důvodů 1. délka, 2. rozparky, 3. potisk a 4. rozparky. 

Jak se Vám outfit líbí?

PS. Když jsme outfit dofotografovaly, tak mi brýle spadly na zem a strašně se poškrábaly, achjo!
 
Boty: Vagabond
Silonky: Tezenis
Sukně: Lindex
Svetr: F&F
Rtěnka: Maybelline
Brýle: Wayfarer.cz













5 komentářů:

  1. Pekny outfit taky rockersky a tie topanky... uz dlho nieco podobne ocumujem :)

    OdpovědětVymazat
  2. sukňa je dobráááá ! :)
    ww.simplytheblog.com

    OdpovědětVymazat
  3. 1. délka, 2. rozparky, 3. potisk a 4. rozparky jsou moc fajn :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Z tejto sukne by som mala aj ja radosť. Pekné. :-) A tých okuliarov je mi ľúto, mne sa to už tiež stalo.
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
  5. Sekne ti to! super brýle :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat