12/30/2012

NALOŽENÝ CAMEMBERT




Můj první příspěvek se bude týkat běžného jídla, které se často konzumuje u piva, jak je Vám už asi jasné, tohle jídlo zrovna zdravé nebude. Plánovala jsem naložený camembert již dlouho, ale až v pátek 28. 12. jsem si našla čas. Bylo už na čase, jelikož to byl můj dárek pro dědu k narozeninám, které jsem slavili v sobotu.





Sýr jsem nakládala klasickým způsobem. Použila jsem své oblíbené koření chimichuri (cibule, petržel, pepř, česnek, oregano, paprika, cukr, sůl, bylinky), zeleninové ratatouille (sušená rajčata, petržel, paprika, cibule, česnek, sůl) a domácí sušenou chilli papričku. Většinou používám Koření od Antonína. Více o koření naleznete v odkazech:
  









INGREDIENCE
   
4 sýry Camembert
Slunečnicový olej
Červená cibule
3 stroužky česneku
Žlutá paprika
Sušená chilli paprička
Sůl, pepř
Chimichuri
Ratatouille
Zavařovací sklenice
   
   
POSTUP
    
Sýr rozřízneme podélně. Každou polovinu sýra osolíme, opepříme a okořeníme. Použijeme koření podle naší chuti. Rozdrtíme stroužky česneku, poté ho rozetřeme na poloviny sýrů. Cibuli rozkrájíme na kroužky, papriku nakrájíme na nudličky a poté vrstvíme na sýr. Nakonec dáme poloviny zpět na sebe a skládáme do zavařovací sklenice. Musela jsem sýry přepůlit, jelikož jsem zvolila sklenici s malým otvorem. Do mezer vsuneme cibuli nebo papriku. Nakonec zalijeme slunečnicovým olejem a necháme asi měsíc proležet.


Žádné komentáře:

Okomentovat