3/29/2014

COLORFUL SPRING FOR ME!

Barevná sukně, barevná výstava, barevný Kindle, barevné hodinky, barevné vitamíny!!

Jaro je prostě o barvách, všude to kvete, slunce svítí a já pomalu koukám po letním oblečení.

Letní semestr začal před více jak měsícem, ale já jsem stále unavená a hlavně asi i líná, když k tomu ještě přidám chození do práce, tak ve výsledku moc nenaspím. Tak jsem si pořídila zobání od Mixturam. Již dříve jsem jedla různé tablety, ale na Mixturam se mi líbí, že si namixuji vitamíny, které aktuálně potřebuji. Moje tablety se skládají z přísad na únavu, stres, paměť, jelikož mi ještě zbylo trochu místo přidala jsem ještě vitamíny na vlasy a nehty. Tablety beru již měsíc a jsem spokojená, opravdu pomáhají. Cítím se svěže a na přednáškách neusínám:). Rozhodně doporučuji a pokud si nevíte rady neváhejte se zeptat, rádi vám poradí, jak a co s čím mixovat!!

Jaro jde i na můj Kindle, jak můžete vidět na fotografií, má nový obal! Obal jsem našla na webu Nápadité.cz, již jejich název vystihuje, co na webu naleznete. Zároveň bych chtěla vyzdvihnout, že je obal praktický a chrání Kindle, aby se nepoškrábal, což ocení hlavně ti z vás, co cestují např. jako já každý týden skoro 300 km přes republiku.

Chodím věčně pozdě, když dorazíme s Verčou včas, tak se nám spolužačky smějí, protože je to opravdu nezvyklé, proto jsem si pořídila hodinky, i když pochybuji, že mi to pomůže:). Hodinky jsem si vybrala hlavně kvůli jejich designu, jelikož jsou barevné a jako by byly z kostiček lego.  

Post jsem doplnila fotografie s výstavy v Tančícím domě, kterou vřele doporučuji!!

Jaký máte názor vy na barevné/pestré věci?

















10 komentářů:

  1. Nemám slov! Zvláště na té první fotce vypadáš neskutečně rozkošně! Všechny fotky vypadají tak živě a ty barvy jsou neuvěřitelné. Výstava působí nádherně. Já jsem naopak dochvilná, ale mí rodiče si na pozdních příchodech doslova potrpí. :-D Hodinky vypadají tak hravě, že bych si je hned pořídila taky, ale nevím, jestli bych je měla k čemu nosit. :-/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný pestrý článek :)) ....
    Z té stránky mám taky obal na kindle, ale tu limetku ... nebýt obalu, nemůžu ten "stroj" :D nikam vzít, jsem hotový kazisvět.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám barevné věci ráda, k jaru to prostě patří.

    OdpovědětVymazat
  4. Úžastné fotky , tie všetky pestrofarebné farby ti pristanú ! :)

    Miriam
    www.miriamsefcikova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. nádherné fotky!!A hurá mám radost, že jsem objevila bloggerku z Plzně <3 :))

    OdpovědětVymazat
  6. Cool colorful look! The watch is wonderful!

    http://jointyicroissanty.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. krásne fotečky :) si veľmi pekná :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hodinky jsou roztomilé:). Já pestrost mám taky ráda, teda když to není přehnaný:). Sluší ti to!

    OdpovědětVymazat