7/10/2014

EASY AND SUMMERY

Dnes Vám představím jeden z nejlepším outfitů do velkých veder. Jedná se o jednoduché krátké šaty z příjemného materiálu. Mám je z Nejleginy.cz, kde si často pořizuji leginy. Nyní rozšířili nabídku a kromě tunik, které již byly v nabídce, co můžete koupit i plážové šaty a výběr je opravdu různorodý. Já osobně miluji léto a čím větší horko tím lépe. Bohužel někdy ve vedrech musím zařizovat ve městě nebo být v práci, a pro tuto příležitost jsou opravdu ideální! A pokud se letos dostanu k moři, tak rozhodně pojedou se mnou! Na závěr ještě dodávám, že letní šaty musí být kromě příjemného materiálu také pestré, protože tohle k létu patří!







4 komentáře:

  1. Moc hezké, veselé, hravé, prostě letní! Žluté baleríny jsou tou správnou tečkou.

    OdpovědětVymazat
  2. Na pláž opravdu ideální. Se stránkou nejlegíny jsem já osobně hodně spokojená, už odtamtud mám pár kousků. :-) Navíc ta slazenost s baleríny, vypadá to fakt skvěle. Krásný letní a hlavně pestrý outfit, fakt nádhera :-)

    OdpovědětVymazat