5/25/2015

BLACK LOOK

Tento outfit předurčuje styl, který pravděpodobně budu nosit v létě a asi už i nyní. Tím myslím, že jsem se zamilovala do dlouhých sukní a crop topů a ještě k tomu je to skvělá kombinace. Tento outfit na první pohled působí černě, ale je založený na detailech. Sukně je z Nejleginy.cz a má skvělé řešení. Spodnička je trochu kratší než vrchní část s krajkou, takže spodní část sukně je krásně průhledná. Kromě toho sukně skvěle zvýrazní pas. Také jsem konečně po půl roce sehnala krásné zlaté hodinky a to v mém oblíbeném Wayfarer.

Nosíte také sukně pod kolena a co crop topy?









6 komentářů:

  1. Skvělá kombinace!! Moc se mi líbí sukně a psaníčko! Sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  2. This is super pretty! Love monochromatic looks! My favorite pieces are the skirt & the shoes!

    Kisses from Buenos Aires xx
    http://amateandarottweiler.blogspot.com.ar/

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký fotky, moc ti to sluší! :) Moc se mi líbí ten krátký top. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na crop top si netroufnu, ale ty si ho rozhodně můžeš dovolit :-)

    OdpovědětVymazat
  5. veľmi pekné all black outfit sa mi veľmi páči :-) Michaela www.imperfect-woman.com

    OdpovědětVymazat