10/15/2015

MORE OUTFITS

Dnešní článek je také trochu jiný než obvykle. Našla jsem několik starších outfitů, které jsem ještě nepublikovala. Tyto outfity se mi do teď líbí, i přestože jsem je fotografovala cca před rokem. Nosíte také některé kousky z vašeho šatníku více let? Já mám např. růžovo fialový kabátek na zimu z HM a nosím ho již asi 5. rokem, střih je nadčasový a bohužel jsem dodnes lepší nenašla. Kde si kupujete kabáty na zimu vy?

Outfit č. 1
Tento outfit je ideální na podzim. Na můj vkus je trochu konzervativní(barevností), ale jako Business casual  na schůzky je ideální. V zimě stačí přehodit delší kabát a vzít si teplé boty na podpatku a je to.
Sako, kabelka, sukně: H&M
Top: F&F
Baleríny: Marco Tozzi
Náhrdelník: Camaieu
Punčocháče: Tezenis
Pásek: C&A


Outfit č. 2
Tento outfit ještě z doby, kdy jsem rtěnky nenosila. Dá se zařadit do mého přelomového období, kdy jsem se vrátila z Londýna s množstvím nových věcí a hodně jsem změnila svůj styl. Tento causal outfit se dá také nosit pod kabát. Vyzdvihla bych náhrdelník a tašku, ty mám stále ráda.
Sako, košile: H&M
Sukně: Primark
Náhrdelník: Gate
Boty: Baťa
Taška: Wayfarer.cz


3. Outfit 
Jednoduché kousky oblečení v zajímavé barevné kombinaci trochu připomínají aktuální styl 70. let.
Top: F&F
Baleríny: H&M
Brýle: Gate
Punčocháče: Tezenis


4. Outfit 
Tento outfit je znovu Business look. Klobouky nosím většinou celoročně.
Sukně, košile: H&M
Náhrdelník: Tally Weijl
Punčocháče: Tezenis


Doufám, že Vás outfity zaujmou. Zde můžete pro můj blog hlasovat.

5 komentářů:

  1. Ty si kočka no já čumím!:-) Moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  2. Ja tvoje outfity milujme♥ ...prekráásna!:)

    Krásny deň!
    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Sukně ti prostě seknou, moc se mi líbí ta s etno vzorem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Love your black coat! So pretty!

    xo, mikéla / simplydavelyn.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ten outfit s kloboukem ti fakt sluší! Super! :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat