12/02/2013

Bastard T-shirt

Tak tento post je opravdu výjimečný, jelikož jsem nečekala, že bych někdy přítele donutila nafotit se se mnou na blog!! Začalo to takto, ukázala jsem přítelovi tyto trička s potikem z Bastard.cz, také ho zaujaly a následně jsem mu sdělila podmínky, na které nakonec přistoupil. Výsledkem bylo rychlé fotografování a pobavené výrazy přátel, když máme trička na sobě. Občas prostě ráda odhodím eleganci se stres a jdu se bavit, kromě triček si můžeme zakoupit třeba i vtipné mikyny s potiskem.  





4 komentáře:

  1. nice couple.... am following please follow back.. http://melodyjacob1.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. To je dobré! Taky máme s přítelem podobné :-)

    OdpovědětVymazat
  3. jee♥ moc vám to spolu sluší!:) a ty trička jsou vážně super!:D já jsem ještě přítele k focení nedonutila, ale snad se taky umoudří:D

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Bastarda mám hrozně ráda, máme odtud doma asi šest věcí a jsem hrozně spokojená. Moc vám to spolu sluší!
    www.thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat